אתר הנופש Niyama באיים המלדיביים

חגיגה של טורקיז

כשמבקשים לדמיין את חופשת החלומות, רבים יחשבו על תמונה שכאילו נלקחה מגן העדן, כזו של מי טורקיז צלולים, שמים כחולים בהירים, חול לבן ורך, בריזה נעימה וצמחייה ירוקה.
חופשה באיים המלדיביים היא התגשמות של חופשה חלומית שכזו בדיוק.

על האיים המלדיביים 

רפובליקת האיים המלדיביים ממוקמת באוקינוס ההודי ומונה 1192 איים (כשמתוכם כ- 200 בלבד מיושבים). תרבות האיים מגוונת מאוד והושפעה מערבוב של תרבויות – ביניהן הבודהיסטית, הפורטוגזית, המוסלמית וההודית, שביחד יוצרות שילוב פולקלור עשיר במיוחד, שווקים ססגוניים ותושבים מסבירי פנים. 

האיים, המכוסים ביער טרופי, מוקפים בשוניות אלמוגים מרשימות ולגונות מרהיבות, וחופים חוליים ורכים. מזג האוויר טרופי, כשהחודשים היבשים הם בין דצמבר לאפריל ואז גם מדובר בתקופת שיא התיירות למדינה.

מרבית המבקרים במלדיביים יגיעו לחופשה באחד מאתרי הנופש אשר באיים המיושבים, אשר מקפידים על עיצוב המשתלב בסביבה, ומציעים בקתות מרשימות ומפנקות מחומרים מקומיים על קו המים, ולפעמים ממש על המים עצמם. כל אחד מאתרי הנופש מוקם על אי משלו שאינו מיושב פרט לכך, כך שתוכלו למצות את התחושה של חופשה על אי בודד.
בהתאם, החופשה תתנהל רובה ככולה באי של אתר הנופש ובמים אשר סביבו - בין אם תבחרו להתמקד בבטן-גב ובשחייה באחד החופים, להתנסות בצלילה או בשנורקלינג, בשייט או בכל אחת מהפעילויות שאתר הנופש מציע. יש לציין כי קיימת הגבלה על תנועה של תיירים בין האיים כך שאם תחפצו בכך לרוב מומלץ לטייל בין האיים בסיורים מאורגנים מטעם אתר הנופש עצמו.
 

אתר הנופש Niyama, האיים המלדיביים
אתר הנופש Niyama, האיים המלדיביים


אתר הנופש NIYAMA

תדמיינו חוף לבן ובוהק, מי טורקיז צלולים ואת צליל גלי הים נשברים, עצי דקל מתמזגים בצורה מושלמת באיים השונים, צלילה לצד שוניות אלמוגים מהפנטות, מינים של חתולי ים, דגים צבעוניים וצבי ים, ג'ונגלים אינסופיים הנפרשים אל מול עינכם - וזוהי רק ההתחלה...
עם חגיגת הטורקיז שלפינכם יהיה קשה להבחין היכן מסתיים האוקיינוס והיכן מתחיל קו הרקיע.
כ-45 דק' במטוס ימי מעיר הבירה מאלה, תגיעו אל גן העדן - NIYAMA – הממוקם על פני 2 איים פרטיים (המכונים PLAY ו- CHILL) במחוברים אחד לשני באמצעות גשר.
כל יחידות האירוח של הריזורט הינן וילות מבודדות המעניקות פרטיות מלאה ולרשות כל יחידה זוג אופניים להשכרה לשיטוט בין האיים, באגי וטאקורו (=משרת) אישי שימלא אחר כל בקשתכם.
באתר הנופש תוכלו לקחת את בלוטות הטעם שלכם לטיול מסביב לעולם עם 9 מסעדות וברים ביניהם מסעדה אפריקאית אותנטית, מסעדה ייחודית הממוקמת מתחת למים ומסעדה אסיאתית.
בין אם אתם מגיעים לחופשה זוגית או לחופשה משפחתית תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות ספורט ימי, מועדון גלישה מקצועי, שנורקלינג, הופעות חיות, מועדון לילה ומועדון ילדים מהגדולים שבאיים המלדיביים.
 

מסעדה מתחת למים באתר הנופש Niyama, האיים המלדיביים
מסעדה מתחת למים באתר הנופש Niyama, האיים המלדיביים


לסיכום

אין ספק שאיי המלדיביים יספקו לכם התגשמות של חופשת חלומות קלאסית מלאה בשלווה וברוגע על אי בודד המוקף חולות לבנים, ים טורקיז צלול, לגונות יפהפיות ויערות טרופיים מסביבכם - ואתר נופש מפנק עם בקתות נופש מצוידות ממש על פני המים, לחוויית חופשה של (לפחות) פעם בחיים.

אנו ב- WTC מציעים לכם חופשה מעבר לכל דמיון באתר הנופש NIYAMA שתתאים לחופשה רומנטית לזוג, למסיבת רווקות ייחודית, לקבוצות חברים ולחופשה משפחתית עם ילדים בכל הגילאים.
 

וילה עם בריכה פרטית באתר הנופש Niyama, האיים המלדיביים
וילה עם בריכה פרטית באתר הנופש Niyama, האיים המלדיביים
 

אתר הנופש Niyama, האיים המלדיביים
אתר הנופש Niyama, האיים המלדיביים