חופשה ב- Angsana קורפו

חופשה חלומית ב- Angsana קורפו

עצמו עיניים ודמיינו את החופשה המושלמת שלכם – אם היא כוללת מלון יוקרתי ומפנק, מיקום יפייפה ואפשרויות לטיול בטבע, בעיר ובכפרים, חוויה קולינרית מענגת ובטן גב על חוף הים או בבריכה, ריזורט Angsana בקורפו הוא המקום לחופשה האידאלית שלכם.

Angsana, ריזורט ספא וחוף יוקרתי באי קורפו מרשת Banyan Tree, הוא מפלט יפייפה לחופו של הים היוני, המציע שילוב ייחודי של מסורות האירוח היווני והאסייתי. הריזורט ממוקם על גבעה מכוסה צמחייה ירוקה ומשקיף על מפרץ בניטסס (Benitses) עם מימיו התכולים הנוצצים. ארמון אכיליון (Achilleion), ששימש כביתה של הקיסרית סיסי מאוסטריה, נמצא בקרבת מקום ומשרה על הסביבה כולה הילה מלכותית.
שלח!
אחד האלמנטים הייחודיים של הריזורט היא בריכת האינסוף החיצונית הגדולה, הממוקמת בליבו, אל מול נוף מרהיב עד האופק בו הים התכול הנפגש עם השמיים. סביב הבריכה מוצבות מיטות שמש וכסאות נוח, ושמשיות מטילות צל על הנופשים. את חוויית הבריכה משלים הבר Sunrise, המציע קוקטיילים וחטיפים בריאים אותם אפשר לזלול לצד הבריכה או על הדק החוצה אותה מעל המים.
ריזורט Angsana מציע לאורחיו חוויה מיוחדת של אירוח יוקרתי עם מבחר של 159 חדרים וסוויטות ו-37 וילות עם בריכות פרטיות, הצופים לנופים עוצרי נשימה של הים היוני. השילוב בין מסורת הכנסת האורחים היוונית, המתבססת על המונח היווני העתיק פילוזניה (Philoxenia) שפירושו המילולי הוא להיות חבר לזר, לבין תרבות האירוח המיסטית של אסיה, יוצר תחושה ביתית של מפלט חמים ונעים.

   

ההנאות הקטנות של החיים 
אף חופשה לא תהיה מושלמת בלי חוויה קולינרית מצוינת וב- Angsana תקבלו בדיוק את זה עם מבחר של מסעדות וברים, המציעים אוכל טוב, שתייה מעולה ונופים נפלאים. בשלושת המסעדות של המלון אפשר ליהנות ממנות פיוז'ן אסייתיות וסושי, לצד אוכל יווני עם מנות דגל ייחודיות לקורפו ומטבח בינלאומי. מסעדת הדגל הממוקמת בלב הריזורט היא Botrini's, מסעדת גורמה בניצוחו של השף זוכה כוכב מישלן Ettore Botrini. הנשמות הרומנטיות ביניכם יוכלו לארגן לעצמם ארוחה פרטית על חוף הים.

את הפינוק האולטימטיבי תקבלו ב- Angsanan Spa, עטור הפרסים, המבוסס על מסורות ספא אסייתיות בדגש על שימוש במרכיבים טבעיים מפירות, פרחים וארומתרפיה, עם שילוב טכניקות של מזרח ומערב. מתחם הספא של Angsana ממוקם בלב המבנה המרכזי של המלון ומציע 11 חדרי טיפולים, מבני פביליון חיצוניים, מרפסת דק לתרגול יוגה ובריכה פנימית באורך 25 מ', מקדש של וולנס להתחדשות של גוף ונפש.

  

כל המשפחה נהנית
ריזורט Angsana הוא יעד מושלם גם לחופשה משפחתית. מעבר למועדון ילדים המציע פעילויות כיפיות ומלמדות, בריכת ילדים ייעודית וחוף ים עם פעילויות של ספורט מים, יש המון מה לעשות ולראות עם הילדים בקורפו. קרבתו של הריזורט לעיר קורפו ההיסטורית מאפשרת לבקר באתרים היסטוריים מעניינים בעיר ובמוזיאונים. בקורפו יש גם מספר פארקי מים ופארקי הרפתקאות. האקווריום "Corfu Sea Discovery" מספק בילוי מהנה ומרתק לילדים ולמבוגרים כאחד ויש עוד שלל מוקדי עניין, אטרקציות ופעילויות נוספות שצוות הריזורט ישמח לעזור לכם לארגן.  

 
 
רוצים לדעת מה עוד עושים ורואים בקורפו? כאן תמצאו את כל המידע »
מידע נוסף על המלון תמצאו כאן »