סנטוריני - מכל השקיעות הנכונות

 סנטוריני 

מדריך WTC לאי היפה בתבל 


סנטוריני, הנמנה עם האיים הקיקלאדיים, מציע נופים מרהיבים של ים תכול, חופים משכרים, עיירות וכפרים בוהקים בלובן צחור, סצינה קולינרית מבעבעת ויקבים מעולים. 1.5 מיליון תיירים גודשים אותו מדי שנה, אך הקסם והיופי האופפים את האי הופכים את השהות בו לבלתי נשכחת.

סנטוריני נחשב בעיני רבים כ"סופר-מודל", דוגמנית העל, של איי יוון – הוא מגלם שילוב נדיר של נופים עוצרי נשימה, יקבים ויינות מעולים, חופים ייחודיים, עיירות אותנטיות, קולינריה עשירה וגם... הר געש פעיל. זהו אחד מיעדי החופשה האהובים ביותר ביוון – ובעולם.

עונת התיירות באי נמשכת מאפריל עד נובמבר. על אף עומס המבקרים, מומלץ שלא להחמיץ ביקור באי בחלון זמן זה מטעמי מזג האוויר וזמינות השירותים. ההגעה לאי מתאפשרת בד"כ בעצירת ביניים באתונה, אולם בעונות מסויימות ניתן למצוא ב- WTC מציעה השנה טיסות ישירות לאי. להזמנת חופשה בסנטוריני, השאירו פרטים מטה.

 

הכפר היפהפה "אויה" הוא אייקון יווני           הקלדרה - הר הגעש שהפך ללאגונה
 

 

 

 

 רגע של גיאולוגיה:  סנטוריני והאיים הקטנים הסמוכים לו הם למעשה שרידיו של הר הגעש באותו שם שקרס בהתפרצות אדירה לפני כמה אלפי שנים. איי סנטוריני חובקים לגונה מרכזית שעומקה כ-400 מטר. זוהי למעשה קלדרה - הלוע המוצפת של ההר.  


עוד בימי העת העתיקה, דבק בסנטוריני הכינוי "קליסטי" – היפה מכל. וגם בימים אלו האי זוכה להערכה רבה: מזה שנים סנטוריני מדורג כמעט בכל רשימה שמדרגת את האיים הטובים והרומנטיים בעולם של מגזין התיירות הנחשב tripadvisor ומגזינים נוספים, וזאת בין האיים הקרייביים השונים ואיי הוואי.

לסנטוריני גם יש הרבה מה להציע למבקרים: חופים נפלאים, אווירה קסומה ורומנטית, טברנות המגישות מבחר מטעמים יווניים, לעיתים בליווי מוסיקה יוונית, וכמובן אתרי ארכיאולוגיה ידועים, המגלים שמץ מן ההיסטוריה המפוארת של יוון העתיקה. תוכלו למצוא מידע נוסף על האתרים המרכזיים שאסור לפספס באי במדריך היעדים שלנו בלחיצה כאן.

 

     
 

מפת האי סנטוריני


נקודות ציון מרכזיות בסנטוריני
 

  1. אויה (Oia) - עיירה קטנה וציורית בקצה הצפון המערבי של סנטוריני, המציעה את השקיעות המרשימות והדרמטיות ביותר באי. חובה לזוגות אוהבים. טחנת הרוח שבמקום היא אחד האתרים המצולמים ביותר בעיירה.
  2. פירה (Thira) - בירת סנטוריני והאיים הקיקלאדיים. היא מרכזת את עיקר חיי הלילה בסנטוריני.
  3. שדה התעופה - שדה"ת הקטן פירה מהווה שער לבאי האי. חברת התיירות WTC מציעה השנה טיסות ישירות לסנטוריני, כך שהאי נגיש מאי פעם (הטיסה אורכת כשעתיים).
  4. האתר הארכיאולוגי של אקרוטירי (Akrotiri) - במקרה הלא סביר שתמאסו בשקיעות, היינות, החופים וחנויות הבוטיק, אתר זה מהווה נקודת עניין היסטורית. תוכלו להתרשם מקרוב מחורבותיה של אקרוטירי המינואית - אחד היישובים הפרהיסטוריים החשוביים ביותר באיזור. במאה ה-17 לפנה"ס נאלצו התושבים לעזוב את המקום בעקבות סדרה של רעידות אדמה . התפרצות געשית שאירעה לאחריהן החריבה את העיר אך החומר הגעשי שימר מבנים רבים בו.

מבט לקלדרה. באופק נאה קמני - "האי השרוף החדש"          50 גוונים של כתום. שקיעה בעיירה אויה


עם החופים הידועים באי נמנים קמרי (Kamari), פריסה (Perissa), החוף האדום, החוף הלבן, מונוליתוס (Monolithos) ועוד. הקרקע בחופים חמה מאוד בקיץ, כך שכדאי להצטייד בכפכפים.
ככלל, חופי הרחצה בסנטוריני ממוקמים בדרום-מזרח האי. על היעדרו של חול רך מפצים נופים מרהיבים של צוקים ותחושה של טבע אותנטי.

אחד מגורמי המשיכה הרבים לביקור בסנטוריני היא האפשרות לטעום את המטבח האותנטי של האי, המבוסס ברובו על מאכלים יווניים מסורתיים וטעימים, המבוססים ברובם על ירקות ופירות עונתיים, גבינות ובשרים טריים ומקומיים, כוללים מנות דגל כמו מוסקה, פסטיציו, סופלאקי, פאידקיה וסטיפאדו - תבשיל בקר בבישול ארוך עם הרבה בצל.

באי ישנן מספר מסעדות גורמה מעולות וזוכות פרסים, המציעות נינוח מודרני למטבח היווני המסורתי, עם מנות המבוססות על הטעמים הייחודיים של האי והחקלאות המקומית. 

בסנטוריני שפע של מסעדות איכותיות          "החוף האדום". ככלל, החופים באי אינם חוליים
 


לינה בסנטוריני


כיעד סופר-נחשק סנטוריני מציע אפשרויות לינה רבות. מלונות המציעים נוף לקלדרה הם המבוקשים ביותר.
באתר WTC אנו שמחים להציג בפניכם מגוון אפשרויות לחווית חופשה אופטימלית עבורכם. ריכזנו עבורכם מידע על כמה מהמלונות היותר איכותיים באי:

CANAVES OIA SUITES

מלון בוטיק יוקרתי הממוקם למרגלות אחד הצוקים המפורסמים של כפר OIAבצפון מערב האי. מבני המערה החצובים בצוק היו בעבר יקבים מסורתיים, אשר הוסבו למלון 5 כוכבים, החצוב על צלע הצוק, ומציע 26 סוויטות מרווחות בעיצוב מודרני מינימליסטי.
במלון מעלית המגיעה לכל מפלסי המלון, המאפשרת לאורחיו גישה נוחה עם מעט מדרגות. כל הסוויטות עם נוף לים ולקלדרה ולכולן שטח חיצוני (מרפסת) עם פינת ישיבה לארוחה ואלמנט מים חיצוני- ג'קוזי / בריכת טבילה (Plunge) / בריכה פרטית. המלון מציע לאורחיו בריכה חיצונית, מסעדת גורמה, בר בבריכה, ספא וחדר כושר. למלון חניה פרטית לאורחיו הסמוכה למלון. המלון מקבל אורחים מגיל 14 ומעלה.
Canvas Oia Suites
Canvas Oia Suites
Canvas Oia Suites
Canvas Oia Suites

MYSTIQUE

מלון יוקרתי, חלק מאוסף המלונות היוקרתי ה- Luxury Collection, השוכן למרגלות אחד הצוקים המפורסמים של כפר OIA בצפון מערב האי.
מלון חמשת הכוכבים היוקרתי מציע חופשה רומנטית לזוגות ומהווה מפלט מדהים ונוף עוצר נשימה לקלדרה. במלון, 41 סוויטות ווילות מרווחות ויוקרתיות, כולן עם נוף לים ולקלדרה ולכולן שטח חיצוני (מרפסת) עם מיטות שיזוף. בחלקן יש ג'קוזי פנימי/חיצוני, המלון מציע לאורחיו בריכת אינפיניטי, מסעדת גורמה, מרתף יין, לאונג' בריכה וספא. המלון מקבל אורחים מגיל 14 ומעלה.

CAVO TAGOO

מלון סוויטות יוקרתי הממוקם באימרוביגלי, כפר במרכז סנטוריני בנקודה הגבוהה ביותר ביחס לים, מיקום המעניק את הנוף הטוב והיפה ביותר באי, מציע את הסטנדרט הגבוה ביותר של יוקרה ושירות, עם נופים מדהימים וסוויטות עם נגישות קלה.
כל הסוויטות מעוצבות בסגנון מודרני בשילוב הצבע הלבן המזוהה כל כך עם סנטוריני, וכוללות מרפסת נדיבה עם ג'קוזי או בריכה פרטית. אורחי המלון יוכלו להנות ממסעדת OVAC המציעה מטבח פיוז'ן יווני, ספא מפנק ובריכת אינפיניטי המשקיפה לנוף מרהיב לקלדרה.
Cavo Tagoo Santorini
Cavo Tagoo Santorini
Cavo Tagoo Santorini
Cavo Tagoo Santorini

SANTORINI SECRET SUITES

מלון בוטיק 5* יוקרתי, חלק מ- Small Luxury Hotels of the World, המיועד למבוגרים בלבד (למעט הוילה), וכולל 17 סוויטות ווילה אחת הבנויות בסגנון בית אבן מסורתי, לצד עיצוב מודרני עכשיוי עם קווים נקיים בהירים.
חדרי המלון מרווחים מאוד, בכל אחת מהסוויטות יש מרפסת הצופה לנוף מדהים של הקלדרה, עם ג'קוזי או בריכה פרטית. כאורחי המלון תוכלו ליהנות מבריכת אינפיניטי מדהימה, מסעדת ה- Black Rock, המגישה מנות מקומיות וממוקמת על הצוק ומציעה נוף להר הגעש, בר בריכה וכן ארוחות אינטימיות בחדרכם הפרטי, טעימות יין, ספא עם מגוון טיפולים רחב ועוד.
Cavo Tagoo Santorini
Cavo Tagoo Santorini
Cavo Tagoo Santorini
Cavo Tagoo Santorini

VEDEMA

ודמה (Vedema) הינו מלון יוקרתי, חלק מאוסף המלונות היוקרתי -Luxury Collection, הממוקם במגלוחורי – כפר טיפוסי במערב האי סנטוריני, כ-10 דקות נסיעה מהנמל הימי וכ-15 דקות נסיעה מנמל התעופה. המלון הוקם על שרידי יקב בן 400 שנים שהפך לריזורט עם מלון יוקרתי ואותנטי בסגנון הקיקלידי. המלון מוקף בחומות אבן וביקבים קטנים המאפיינים את האזור ומשקיף לעבר הכפר והים האיגאי. במלון 59 סוויטות ווילות, כולן גדולות ומרווחות, יכולות להכיל עד 7 אורחים, כך שמלון זה מתאים מאוד למשפחות, ומחלקן נשקף נוף לים. המלון מציע לאורחיו בריכה חיצונית, מסעדת גורמה, בר יין, חדר כושר, ספא ותערוכות אומנות ביקר המסורתי. למלון חוף פרטי במרחק 10 דקות נסיעה, עם הסעות מסודרות מהמלון. אנו מציעים חבילות למלון זה הכוללות טיסה ישירה לסנטוריני, אירוח על בסיס חצי פנסיון והעברות.

קצת על WTC


כבר 26 שנה שאנחנו ב-WTC רוקחים ביד אמן מתכונים לחופשות מוקפדות ביוון והאיים (ולמען האמת, גם ביעדים רבים אחרים...). חומרי הגלם שלנו – המלונות, המסלולים והמדריכים - הם המשובחים שבנמצא. תחת ידיו המהוקצעות של הצוות שלנו הם חוברים במיומנות לכדי יצירה מושלמת ומוגשים ללקוח - מתוך אמונה שדיוק, העמקה והיכרות בלתי אמצעית מניבים חוויית חופשה מושלמת. WTC היא חברת בת בבעלות משותפת של ארקיע וקבוצת אופרן.

סנטוריני - מבט פנורמי על האי היווני היפה
סנטוריני - מבט פנורמי על האי היווני היפה

שלח!