חוף באלוס, כרתים

6 החופים היפים ביותר ביוון

אנשים מכל רחבי העולם טסים אלפי קילומטרים כדי להגיע לגן העדן שנקרא יוון (ונמצא רק שעתיים טיסה מאיתנו!), בכדי להנות מהחופים המרהיבים, האוכל הטוב ואווירת הנופש החלומית. ביוון יש אין ספור חופים שונים ומיוחדים, החל מחוף לבן חולי ועד לחוף ורוד ושחור. אז אם אתם מתכננים בקרוב חופשה ביוון אתם חייבים להוסיף את החופים הבאים לרשימת ה"אסור לפספס":
 

1. חוף פסארו (Psarou), מיקונוס
חופי מיקונוס ידועים כבין החופים היפים בים האגאי כאשר חוף פסארו הנחשב לאחד החופים הקוסמופוליטיים והיפים ביותר במיקונוס ידוע כמוקד משיכה לסלבריטאים מרחבי העולם. על החוף נמצא מועדון החוף המפורסם NAMMOS. במועדון מסעדה המציעה חוויה קולינרית ייחודית לצד מיטות השיזוף היוקרתיות בהן תוכלו להירגע תחת קרני השמש, בר קוקטיילים ומסיבות עד אור הבוקר. בנאמוס תוכלו להשכיר קבאנות פרטיות כאשר בכל אחת ג'קוזי פרטי, מוצרי טיפוח יוקרתיים של St Barth's, שמפניה, יין ומיני בר מלא במשקאות ומטעמי שף ייחודים, משרת אישי ונהג VIP פרטי שידאגו לכם לאורך כל היום. כמו כן, לשירותכם טיפולי ספא מפנקים מבית "Sisley Paris" ושירות השכרת יאכטות פרטיות. תהיו בטוחים כי הפינוק מובטח!

חוף פסארו (Psarou), מיקונוס

חוף פסארו (Psarou), מיקונוס


2. חופי חלקידיקי (Chalkidiki), צפון יוון
חלקידיקי אידיאלית לאוהבי חופשות מסוג בטן-גב עם חופים הנחשבים לבין היפים ביוון כולה.
מדובר ב550 ק"מ של חופים בסגנונות שונים. ישנם חופים חוליים זהובים וגם חופים סלעיים בהם תוכלו להנות מהיופי הפראי הסובב אותם. כל חוף עם מי קריסטל צלולים שזכו בדגל הכחול – תו איכות בין לאומי הניתן לחופים ומרינות העומדים בקריטריונים בין לאומיים בנושאי חינוך ומידע, איכות המים, בטיחות ושירותים בחוף וניהול סביבתי.

חופי חלקידיקי (Chalkidiki), צפון יוון

חופי חלקידיקי (Chalkidiki), צפון יוון


3. חוף באלוס (Balos), כרתים
אחד החופים האקזוטיים והיפים בחופי כרתים, עם חול לבן, מים צלולים בצבעי כחול וירוק, כאשר באופק נראה מבצר ונציאני עתיק שיגרום לכם להרגיש שאתם נמצאים בסיפור מהאגדות.

חוף באלוס (Balos), כרתים

חוף באלוס (Balos), כרתים


4. חוף אלפוניסי (Elafonisi), כרתים
חוף יפייפה נוסף בכרתים הממוקם בלב שמורת טבע בצדו המערבי של האי. בחוף איים חוליים קטנים עם חול לבן וגווני ורוד בהיר ומים צלולים רדודים בצבעי טורקיז- לבן.


חוף אלפוניסי (Elafonisi), כרתים

חוף אלפוניסי (Elafonisi), כרתים



5. החוף האדום (Red Beach), סנטוריני
האי סנטוריני ידוע בנוף הוולקני שלו והכפרים הציוריים. בשל הגאולוגיה הייחודית של האי החופים אינם חופים לבנים וחוליים אלא חופים שחורים וסלעיים. לחוף האדום יופי ייחודי עם צוקים אדומים ומי טורקיז צלולים. עם זאת, יש לקחת בחשבון שהאזור תחת הצוק סגור בשל חשש להידרדרות אבנים. בסוף החוף ישנו בר קטן בו תוכלו לשבת ולהתפעל מהנוף הקסום.

החוף האדום (Red Beach), סנטוריני
החוף האדום (Red Beach), סנטוריני


6. חוף ווידוקיליה (Voidokilia), פלופונז
חוף עוצר נשימה בצורת האות היוונית- אומגה, נחשב לאחד המיקומים הציוריים והיפים ביותר בחבל מסיניה. כפנינה נסתרת, החוף ממוקם מאחורי דיונות השומרות על היופי הקסום שלו, ותחת המערה של נסטור. נסטור היה המלך של פילוס, ולפי המיתולוגיה היוונית הוא השתמש בה כמקלט לעדר הבקר שלו. אם תמשיכו לכיוון ארמון נברינו, יתגלה בפניכם נוף פנורמי מרהיב של הלגונה של גיאבולה, מפרץ נברינו וגבעות הפלופונז המלאות בעצי זית.

 

חוף ווידוקיליה (Voidokilia), פלופונז
חוף ווידוקיליה (Voidokilia), פלופונז